06-51473936
info@interim-bedrijfsjurist.nl

Privacyverklaring

Andela Juridisch Management Privacyverklaring

Dit is de website van Andela Juridisch Management
Het vestigingsadres is Sylspaed 6, 8618 NW te Oosthem
Ons postadres is Sylspaed 6, 8618 NW te Oosthem
Ons emailadres is info@interim-bedrijfsjurist.nl
Het inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 57140510
Het BTW - nummer is NL001465550B86

Bij een bezoek aan onze website bewaren wij 

• alle informatie met betrekking tot de pagina’s die u op onze site geraadpleegd hebt.
• alle informatie die u vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld door op het mail icoontje te klikken en ons een mail te sturen).

Voor onze dienstverlening bewaren wij

Alle informatie inclusief persoonsgegevens die u vrijwillig aan ons verstrekt gebruiken wij voor het aangaan en de uitvoering van onze dienstverlening en het onderhouden van de daaruit voortvloeiende relaties, inclusief eventueel bijbehorende marketingactiviteiten. Hiervoor verwerken we uw naam, telefoonnummer, e-mailadres, bedrijfsnaam, eventuele financiële of fiscaal relevante gegevens, en de daarbij behorende correspondentie. Wij kunnen de overeenkomst niet aangaan of uitvoeren zonder deze gegevens. Wij ontvangen ook informatie van opdrachtgevers die betrekking kan hebben op derden. Deze informatie gerelateerd aan de opdracht (bijvoorbeeld contracten, correspondentie of werknemer gegevens) wordt verwerkt om juridisch advies in de ruimste zin van het woord te geven. De verwerking gebeurt in overeenstemming met de AVG en andere relevante wetgeving, waarbij vertrouwelijkheid wordt gewaarborgd. 

    Deze informatie wordt gebruikt

    • Voor het aangaan van overeenkomsten voor juridische dienstverlening;
    • Voor het uitvoeren van de overeengekomen diensten;
    • Voor het voorkomen van en voeren van juridische procedures;
    • Voor de beantwoording en afhandeling van vragen die u heeft ingediend;
    • Voor het analyseren van uw klikgedrag en het optimaliseren van de inhoud van onze website;
    • Voor beheer van klantenrelaties en communicatie bijvoorbeeld via social media;
    • Voor het voldoen aan wettelijke verplichtingen zoals fiscale verplichtingen;
    • Voor administratieve taken zoals de facturatie.

    Wij verwerken persoonsgegevens dus op grond van: de uitvoering van een overeenkomst, een wettelijke verplichting en in voorkomende gevallen het voorkomen, instellen, uitoefenen of verdedigen van een rechtsvordering.

      Bewaartermijn

      Wij bewaren de gegevens om onze diensten en overeenkomsten goed uit te kunnen voeren. Daarna vernietigen wij de gegevens, tenzij we wettelijk verplicht zijn deze langer te bewaren bijvoorbeeld in het kader van de fiscale bewaarplicht (7 jaar).

      Cookies, derden en beveiliging

      Op deze site gebruiken we cookies. Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek. Cookies worden ook geplaatst door social media bedrijven via een knop of plug-in. Wij werken zoveel mogelijk met hyperlinks en niet met knoppen of plug-ins.  Maar indien u via de hyperlink op de website van het social media bedrijf verder surft dan kunnen deze bedrijven wel weer cookies plaatsen. Als voorbeeld noemen we Linkedin. De bedrijven hebben zelf ook een privacybeleid wat u kunt raadplegen. De meeste cookies verlopen na een bepaalde periode automatisch en registeren dan gegevens van uw bezoek aan onze site niet meer. U kunt er ook voor kiezen de cookies (eerder) handmatig te verwijderen. Voor meer informatie hierover, kunt u de handleiding van uw browser raadplegen.

      We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

      Om het verlies van persoonsgegevens of onrechtmatige verwerking tegen te gaan nemen we passende technische en organisatorische maatregelen zoals beveiliging van al onze ICT apparaten met een lock en wachtwoord en het versnipperen van kopieën van documenten indien ze niet meer nodig zijn. Verder zorgen wij ervoor dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot uw persoonsgegevens.

      Hoe neemt u contact met ons op 

      • Per email: info@interim-bedrijfsjurist.nl
      • Per telefoon: 06-51473936
      • Per brief: Sylspaed 6, 8618 NW te Oosthem

      Over communicatie per e-mail

      Als u met ons uw email deelt, zal u alleen de informatie ontvangen die u aangevraagd hebt of die nodig is ter uitvoering van de overeenkomst tot dienstverlening, op het adres dat u ons meegedeeld hebt.

      Over communicatie per brief
      Als u ons uw postadres meedeelt, zal u alleen de informatie ontvangen die u aangevraagd hebt of die nodig is ter uitvoering van de overeenkomst tot dienstverlening, op het adres dat u ons meegedeeld hebt.

      Over communicatie per telefoon
      Als u ons uw telefoonnummer meedeelt, zal ons bedrijf u alleen telefonisch contact met u opnemen als dit nodig is om u te adviseren over de vragen die u online gesteld hebt.

      Gebruik digitale tools
      Voor onze dienstverlening maken wij gebruik van een beveiligde e-mailprovider en digitale tools voor het beheer van taken, notities en projectinformatie. Deze tools worden gebruikt om informatie te ordenen en efficiënt te werken, waarbij persoonsgegevens zoals contactgegevens en relevante zaakinformatie veilig worden opgeslagen. We nemen hierbij passende beveiligingsmaatregelen om gegevens te beschermen. Toegang is beperkt tot geautoriseerde personen en beveiliging met methoden zoals Face ID of sterkte wachtwoorden. Verder wordt onze tooling regelmatig bijgewerkt om te voldoen aan de nieuwste beveiligingsnormen.  

      Wij behouden ons het recht voor om de bepalingen van dit privacyreglement te wijzigen.

      Privacyrechten

      Op verzoek verlenen wij aan de websitebezoekers, klanten en derden toegang tot alle persoonsgegevens die wij van hen bijhouden. Dit kan via ons emailadres: info@interim-bedrijfsjurist.nl. Ook kunt u ons verzoeken om inzage, dataportabiliteit en correctie van gegevens. Daarnaast kunt u vragen om persoonsgegevens te verwijderen (gegevenswissing), te beperken of bezwaar tegen de verwerking maken.

      Websitebezoekers kunnen bijvoorbeeld informatie over cookies en bezoek analyse opvragen, opdrachtgevers bijvoorbeeld meer details over gegevens die nodig zijn voor de uitvoering van een overeenkomst en derden kunnen contact opnemen om uitleg te vragen waarom hun gegevens worden verwerkt. 

      Wilt u meer informatie over privacyrechten of een klacht indienen? Breng eens een bezoek aan de website van de autoriteit persoonsgegevens.

      We behouden ons het recht voor om de privacyverklaring periodiek aan te passen of te herzien. Wezenlijke veranderingen worden onmiddellijk van kracht op het moment dat het herziene privacyverklaring wordt gepubliceerd. De nieuwste versie wordt weergegeven op de website en u kunt de datum bij  'Voor het laatst gewijzigd' terugvinden. Als u na de kennisgeving van dit soort wijzigingen op onze website gebruik blijft maken van onze diensten, betekent dit dat u deze wijzigingen aan het privacyverklaring erkent en goedkeurt en dat u akkoord gaat met de voorwaarden van deze wijzigingen.

      Voor het laatst gewijzigd op 30-12-2024.
      Share by: